My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

iftar bersama titanz

ari sabtu, sebaik selepas kelas;
terkejut aku tengok kawan2 skolah lama aku, ayne & uzira ada kat foyer kyuem.
diorang dtg sbb nak jemput kami budak2 kys yg ada kat kyuem pegi reunion kat ampang.
lalu aku pun ikut skali join. =)


x menyesal aku pegi reunion walaupun before this aku pnah tfikir yg
aku xnak pg reunion sampaila da kahwin nnti. haha x)




sonok jumpa kawan2 lama especially hazy, saau, & lai yg buat aku tergelak gaban.
hazy still x berubah dgn lawak2 selamba dia yg xleh blah tu..
lai dgn keganasan dia walaupun bila cakap dgn boifren..
saau dgn aksi2 unik dia yg dah pandai sebut the 'A' word.

iftar yg sgt seronok bersama kawan2 lama~ x)




beberapa drpd kami akan terbang tidak lama lagi.
x sangka bgitu cepat masa berlalu. masing2 dgn path masing2.
sedangkan dulu, kami semua struggle bersama2 utk PMR & SPM.
oh, cpat btul masa berlalu. =)



titanz0408~

2 pendapat bernas:
Aiman Haikal

oh. macam best je.

sorry tak dapat join u all.
ada kerja masa tu.


next time k? =)

eju

next time kita g sama2..
kamu drive =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino