My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

setahun dah

semua yg aku dah lalui tahun lepas,
skarang aku tengok orang lain pulak lalui benda yg sama..
perasaan ni lain. macam rindu, tapi hepi sbb da abis.


BA dulu aku tolong hias. CP aku tlg buat props & backdrop.
kpd yg cakap props kitorang x lawa, tengok last scene la. pelamin lawa kut x)


& ada blood donation jugak.
tapi tahun ni aku dah taknak derma.
walaupun ada orang2 yg cakap
'ala.. mcm kena gigit semut je..'
aku dah xnak percaya. sakit gile kot! =.="


entri tahun lepas: [klik]
2 pendapat bernas:

huhuhu igt lagi entry eju buat pasal blood donation tahun lepas XD

eju

ngeri!! x)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino