My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

oh juniors
juniors group 6 induction best. mereka comel. aku suke x)
tapi malangnye sorang je sapphire =.=" yg comel2 sume garnet & topaz.
ish, x baik betul nilai dr paras rupa. hahah.. sapphire juniors pon best gak ah after taklim smlm. nampak ada potensi & bersemangat =D


btw, masa support & trust, aku berjaya menggerakkan beberapa org.
bangga sbb addin meneruskan idea aku utk masukkan sorg budak dlm toilet girls. haha x)
tapi, tula, dah niat x baik kan, kaki aku berdarah ditendang oleh sorg budak. huwa =.="


ni kaki org lain. kaki aku cuma kuku je darah. hehe


semoga sapphire juniors menang interhouse games eh! =)
weeee~
0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino