My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

mak, eju kaya!

semalam, aku main skype dgn mak & yg lain kat malaysia.
sekarang tgh musim winter kat UK. aku bawak laptop keluar, tunjuk salji kat family aku. seronok betul diorang =)


aku buat kejutan utk mak & abah, nak bagi hadiah £10000
semuanya sbb business karipap aku dpt sambutan hangat kat england. memula aku buat karipap masa hari raya, sedekah sikit kat jiran2 omputih. jiran aku, Mr Kevin and wife puji, diorg cakap "sedap gile" dalam bahasa omputihnya, "crazily delicious".



kebetulan pulak Mr kevin ni pemilik restoran mewah kat england. Prince Harry pon slalu dtg situ. dia kata dia nak tempah karipap aku everyday. disebabkan aku sibuk dgn studies, (biasalah Imperial student kan kena perform) aku setuju utk buat karipap bila weekends.


sekarang aku da jadi student
malaysia terkaya kat UK.


oh, kan best kalau jadi betul semua angan2 di atas ni. =D
(baru belajar buat karipap sikit dah berangan. fly pon xtentu lg =.=")
8 pendapat bernas:

wowo..
bez uu karipap..ngah lapar nieh..

fawh

eju.
ko mimpi lg ke?
=_____=

eju buat aku lapar =.=

haha eju..suke2..=)

eju

wee! =D

ceit, gua ditipu lg~~~

eju!

moved to new blog oready.

ateey.wordpress.com

ok2.?

he3.

aku..
percaya.

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino