My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

doa seorang kanak2
*gambar hiasan*


lepas habis solat maghrib, umar, anak buah aku yg berusia 6 tahun doa dgn bersungguh sungguh. kumat kamit mulut dia & terpejam-pejam mata dia.


lepastu, mak aku pun tanya, "umar doa apa tadi?"


umar jawab; "umar doa semoga umar menang
pertandingan colgate, dutch lady, dgn milo"



aku menyampuk, "banyaknye pertandingan umar masuk?"


"a'ah. kite masuk pertandingan mamee jugak, tapi kita tak doa sebab dah kalah"
aku dgn mak pun gelakkan umar


tapi aku masa kecik, doa lagi x logik dari umar.
aku doa semoga aku bertukar jadi kartun & masuk dlm geng ash dalam crite pokemon.
siyes, x tipu. aku suka gile kat ash dulu. my childhood crush =.="


7 pendapat bernas:

dlu aya selalu doa msa kecik nk jd mcm kwn aya yg kaya. hehe :P

anati

Rindu pulak zaman kanak2 dulu.

hahah .aku dulu sll nk jadi mcm goku dlm dragonball .wkakaak .

eju

aya: haha x)

anati: ang da besar pun cam kanak2 lg apa... =p

azry: kame hame ha! =D

LIKE JUGAK!!

comelnya eju punye anak buah xD

eju

haq: sila like byk2 x)

arina: mak buah pon comel =p

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino