My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

cabut gigi susu

gigi susu umar dah mula goyang.
muka umar dah mula cuak bila mak aku volunteer nak tolong cabut.
tapi dia bajet macho je, sbb dia minat christiano ronaldo.


teringat zaman dulu2, masa nak cabut gigi2 susu aku.
mak aku mmg seronok nak tolong cabutkan. tapi aku xmau. aku nak buat sendiri.


cara nombo 1#

cara ni abang aku yg cadangkan. aku penah nak try, tapi aku teragak agak nak tutup pintu.
last2, x jadi. aku cabut balik benang dr gigi.


cara nombo 2#
cara ni memang berkesan lagi2 bila gigi dah longgar habis.
tapi lepastu, berak keras. sembelit.


cara nombo 3#


doktor guna gergaji dalam mimpi aku je. hakikatnya, doktor gigi mmg baik.
masa dia masukkan tangan dia dalam mulut aku, aku muntah sbb xtahan dgn bau sarung tangan dia. dia rileks je, siap tolong bersihkan muntah aku lg.


cara nombo 4#


tapi selalunya aku x berjaya cabut gigi sendiri.
& aku gi kat mak, buat muka malu2. "mak, cabutlah mak. eju takut"


4 pendapat bernas:

LIKE!

lawa lukisan

eju

haq & syuk: thanx =)

Eyl

comel giler dowh lukis cenggitu. tapi zaman gigi susu dh berakhir, tunggu nk tumbuh gigi last kat hujung lak.hehe

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino