My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

sexy is my name


"so what's your name hey baby what's your name oh yeah
sexy's my name yea sexy's my name"


tidak tahu kenapa lagu miss nina ft colby o'donis ni menjadi kegilaan ramai, & ramai org suka quote lirik, "hey sexy girl from kuala lumpur". especially bebudak Kay-Elle yg rasa dirinya sexy, buat status ni kat facebook.


aku x nafikan yg beat dia boleh tahan la jugak. boleh henjut2 kepala.
tapi kurang suka lirik dia, esp org yg nyanyi tu, org malaysia. sama jugak mcm lagu2 jason derulo. lagu in my head, sedap, tp lirik x senonoh. bak kata penceramah talk masa aku kat skolah dulu,



revolusi lagu:

1970-an : lagu cintan cintun je
1980-an : i wanna hold your hand- the beatles

1990-an : so kiss me- sixpence none the richer

2000-an : i wanna **** you- akon




lagu2 omputih tahun 2010, xboleh cakap lah. macam2 jenis.
lagu2 party, clubbing. yg jadi kegilaan remaja melayu Islam. no wonder masalah keruntuhan akhlak makin serius dr tahun ke tahun. lagu je pun dah bertemakan pergaulan bebas, belum lagi tv shows, movies, social networking sites.


terfikir- mcm mana lah generasi akan dtg. anak2, cucu2 aku.
kena didik diorang btul2.. =S
4 pendapat bernas:

hee...bese la..zmn skrg..

salwani

ntah lar.. susah nk ckp..

siapa mereka tuh?? x knl pon

eju

sia dia & salwani: -.-

eyi: klu dgr radio omputih, kenal la

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino