My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

abah is hospitalized

mak call tadi, bgtau yg abah masuk hospital.
baru lepas 2 operations selama 4 jam. Alhamdulillah, abah dah selamat.


sebenarnya abah dah masuk hospital sejak semalam.. & mak rahsiakan dr aku, sbb mak xnak aku hilang fokus untuk exam.. alang ambik akak dari UKM, sbb tulah aku dgr suara akak masa emak call smlm. alang tanya mak, nak ambik aku kat ky ke x, mak ckp xpayah sbb aku ada exam. adik-beradik aku yg lain semua ada disisi abah.


sebak. ='(
exam jahat.


"Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kpd ayahku.
Semoga beliau sihat & dipanjangkan umur.

amin."

5 pendapat bernas:

semoga ayah eju sihat selalu..=)

mursyidah

insyaAllah..musyi doakn abah eju sihat..

petsis

sabar eju, niat family eju baik....insyaAllah, abah eju akan sihat punyela....study hard supaya dapat bg results cemerlang utk dihadiahkan kpd abah eju k!

semoga ayah eju cepat sehat nya. :)

eju

thanz semua.
alhamdulillah abah dah ok.. tinggal nak recover =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino