My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

2nd sem
2nd sem adalah semester yg penuh bersejarah dm hidup aku. banyak yg aku blajar dr pengalaman2 2nd sem ni.


"orang yg baik akan berbuat baik
kpd org yg berbuat jahat kpdnya"



quote yg aku pegang selama ni ada kemungkinan akan memakan diri.
kerana terlalu bertolak ansur, org2 ini akan terus menganggap kita lemah
& boleh diperkotak-katikkan. oleh itu, pasni aku rasa nak jadik garang lah.
asyik lembut je. =)



nantikan kemunculan...,
eju yg garang & menakutkan.
coming soon.... =D

cmni lah muka pikachu yg comel mcm aku bile marah x)



to my special stalker: rajin2 lah update blog awk, sy nak jadi stalker sejati jugak.. =)

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino