My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

options for a better future

AS exam bakal bermula dalam kurang 6 hari lagi.
dan nak taknak, aku tetap akan kena buat keputusan ni.
utk membolehkan diri terbang & penuhi harapan mak abah, keluarga, juga.... sponsor. =.=


oh, yes, aku mengaku math P3 aku sgt sgt sgt lemah.
untuk dptkan A* utk math, haih.. sempat lagi kot nak usaha keras.
paling paling cikai pun, next year resit lah. oh moga dijauhkan.T.T


oleh itu, aku amatlah gusar utk mengambik subjek Further math.
klu p3 mcm gini, further cane? mau cari na'as?
dengan chemistry lg yg cam nak seksa aku mati-matian.
oleh itu, my first option is;


drop further, ambik computing AS.


tapi lepas dikaji pd websites 6 ketul universiti tu yg dipilih sponsor 'baik hati',
kebanyakannya suka sangat kat further math utk 'chemical engineering' course.
oleh itu, timbul another option,


tukar cikgu utk further pure math.


Mr B bagus, bijak, brilliant, bravo. cuma aku rasa aku perlukan cikgu garang yg boleh buat aku rasa terseksa dan terpaksa study. hmm.


susah kot next sem cam busy gile je.
oh, cabaran sungguh!

2 pendapat bernas:

eju!!!!!!!!
"jgn tinggal daku..
oh eju..oh eju..." -nyanyi dlm nada lagu tw..

eju,jangan berputus asa keyh...kami semua ada untuk support eju dari belakang...go go go eju

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino