My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

cikgu art kacak

teachers' day kembali lagi!
last year aku crite pasal cikgu add math, mr tan.
this year mau bercerita pasal cikgu art pulak =)


tahun 2005,
cikgu art aku, cikgu Aton cuti bersalin sebulan.. so ada cikgu freshgraduate ganti dia iaitu cikgu shaydenaim.. umur dia 23 masa tu. first time dia datang, semua girls skolah aku kecoh.. aku & geng aku ramai2 pergi tinjau kelas art sbb nak tgk. hahah..
semua girls nak minat cikgu tu
.
termasukla, sorg kawan aku yg bernama S.
biase la, zaman pertukaran hormon kan.


masa 1st class kitorang dgn cikgu shayde,
cikgu tu letak teko dengan iron kat depan, & suruh kitorg lukis.
then, dia round dari meja ke meja. then, dia stop lama gile kat meja aku. dia cakap bagus.. pastu, dia tolong betulkan sikit shading lukisan aku.


lepas keluar kelas je, S marah aku. haha..
dia cakap dia jeles.. aku innocent sey, serius!
rasa guilty lak kat S, tapi syok tu, syok jugak. kehkeh.


oklah, kpd semua cikgu2 yg berjasa kpd anak bangsa;
Happy Teachers' Day!
juga kpd kawan2 kpm aku yg bakal menjadi cikgu =D

6 pendapat bernas:
Aiman Haikal

Gatal!

Aiman Haikal

Gatal!

eeeee serious ke korang? hahaha S tu..mcm boleh teka je? hahaha siap tau umur lagi, uish.

eju

aiman: budak2 xleh baca! haha =)

arina: xla serius pun, main2 je.. haha.. suka2 remaja =)

hahaha.
hormon baru nak naik ye.?
skarang x macam tu dah kot.? XP

Anonymous

haha...biase la...zaman remaja...tp satu je silap...mase tu umur saye 21 la...hehe-cikgu shaydenaim

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino