My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

changing class
whoah!
akhirnya bakal menjadi kenyataan.. =D


haritu aku jumpa puan kas-counsellor utk tanya pasal subjects.
& finally aku membuat keputusan untuk drop A2 chemistry & continue with further math. lepas tu, jumpa mr azman-deputy headmaster utk cakap pasal nak tukar cikgu FMP.



they are all very supportive.
& aku agak terkejut, rupanya mr azman xdelah garang mcm yg aku dgr. instead, dia sgt friendly & supportive. dia ckp, "baguslah awak buat mcm ni. this is for your future".



& finally, i talked to mr Alderson, kelas yg aku nak masuk.
sekejap je dia dah ingat nama aku. 'Haizumawati'! dia panggil. ahaha. & he even encouraged me untuk masuk kelas dia lebih awal sbb dia dah nak start ajar further math.



moga keputusan ini adalah yg terbaik.
further mathematics- A*
amin.. =)
2 pendapat bernas:
mursyidah

haizumawati!!!!!!!

classmate baru :D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino