My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

money or love?
"if your apartment (or in my case- chalet) is on fire
and you only have 60 seconds to grab something,

what would you take?"


ape jawapan anda?
laptop? phone? diari? gambar? duit?


(soalan diatas adlh petikan dr muvi 'leap year')



apart from exam yg masih ada 9 papers utk dirempuhi,
malam smlm aku nengok sampai 2 ketul movies, yg bertajuk
'Pisau Cukur' & 'Leap Year'.
(untuk lepas tension ye. arini aku janji nak stadi 24 jam)
basically, both movies bertemakan, between love and money.
sangat meaningful, sgt sweet, & sgt menyentuh prasaan..!

p/s: klu nak tengok, mintak kat jannah. dia supplier muvi aku. heh..
2 pendapat bernas:

haha supplier muvie ek...anyway mmg cite leap year ni sungguh menyentuh perasaan...auwww

pisau cukur mmg terbaik!
hahaha.
Oh my jimmy,choo!
XD

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino