My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

pangkor
saya suka pangkor.


sebab kat pangkor pantai dia lagi cantik sikit dari portdickson. hee..

sebab kat pangkor boleh tangkap gambar kat cermin besar tepi lif. x payah carik cermin besar kat toilet. =)


sebab kat pangkor ada batu cantik, boleh buat penggambaran cerita industan.



sebab kat pangkor boleh bajet posing model depan kamera, tanpa rasa malu terhadap orang sekeliling sebab diorang xkenal saya. =D


sebab kat pangkor boleh merempit dgn tipah yg bawak jetski gile laju sampai melambung-lambung kena ombak. tak payah risau accident sbb jatuh atas air tak berdarah =)

rindu lah kat pangkor T.T
2 pendapat bernas:

wahahahaha..
igtkan org gi pangkor sbb nak beli ikan kering je..

x ae??

ni yg rasa nak pegi ni..

huk.

eju

waa aku bleh jadi promoter pangkor nmpaknye =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino