My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

first paper

harini first paper aku untuk trial exam.
pure mathematics P1.

permulaan yang agak menyedihkan sebabbbbb
aku diserang sakit perut yg kronik, rasa macam dinding perut kena hakis dgn garpu tajam & dicantas dengan sabit. aduuui serius sakit gile. mak aku je paham yg aku mmg selalu kena sakit perut camni. makkk tolong T.T

tapi xpela, dah lepas dah pun.
aku pun da x ingat ape yg aku jawab.
main jawab je, xdapat fokus langsung
harap2 betul la ape yg aku jawab. amin..

oh, esok ada chem practical. pastu nanti ada P3, physics, chem, etc yg aku cuak gile nak mati. huwaaaaaaaaaaa.. doakan aku!
2 pendapat bernas:

setiap ujian itu untuk menaikkan martabat hambaNya.

All the best :D

wany

eju.sy jua tgh mock exams.hee.good luck!boleh punye.tadi baru lepas bio p2 and maths s1.haha.

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino