My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

scholarship hunter
(tajuk entri adalah ilham dr cerita 'slave hunter' kat KBS world at 9pm. best..=D ok xde kaitan.)


beberapa ari lepas, sorang budak lelaki yg x dikenali tegur aku kat ym.
aku ingatkan stalker mana tah yg nak berkenalan ngan aku (bajet hot), rupanya budak lepasan spm'09 nak minta tunjuk ajar & nasihat sbb dia betul2 nak masuk kyuem. dia kata dia apply semua scholarship yg dia dgr akan hantar ke kyuem. PNB, YTN, petronas, bank negara, etc. yg penting, target utama dia: KYUEM.


pergh. semangat waja budak tuh.
teringat kat aku zaman kecik2. (last year tu, dikira masih kecik) aku betul2 nak masuk INTEC. mindset mmg nak masuk intec. skali kena buang kat kyuem. hmmphh.. memula xsuka, tapi, aku pun merayau-rayau kat internet, carik info pasal kyuem. cambest la plak.


lalu aku pun join recom.org
lalu berkenalan la dgn budak2 seperti judo, ain ishak, chaq, louis, dan starlover(identiti masih blum dikenalpasti). kat facebook pun ada group budak2 yg bakal masuk ky. perasaan baru masuk ky tu mmg best gaban sbb ramai kenalan internet. tp haram tengok dr jauh je. nak tegur, malu pulak.


yg penting, aku xtau ape point aku tulis entri ni.
saje nak mengimbas balik kot. seronok2.
aku rasa aku da buat the right decision utk masuk kolej nih.
baru 2nd sem, dah banyak bnda yg menjadi kenangan terindah.
wah! =)


4 pendapat bernas:

peh sape yg semangat nk msok ky tuh? jom samurai sama die!!! haha...

kenangan terindah? ehem2...
* jgn open sgt segan aku *
xD

yep2..ky is da best!! hahaha

P-33D

cousin aku pun nak masuk ky..
haha..

harinn : tayah nak gedik kat sini la..

eju

harinn: ko samurai dia cukup2.. haha..

ateey: yep2 =)

p-33D: sure die nyesal nnti. hahah

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino