My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

katak
tadi hujan lebat.
pastu baring2 dengan mak, borak2.
tibe tibe terdengar bunyik seram.

"bunyi apa tu mak?"

"dah besar gajah pon xtau bunyik ape.tu bunyik katak"

rupenye itu bunyik katak kecik, sbb tu aku tak kenal. bunyi dia laju & high pitch. kalau katak besar, bunyik dia slow, & garau. mak cakap katak2 tu tengah berpesta sebab baru lepas hujan.

haih.
tetibe aku terpikir.
kalau la betul dongeng kiss katak jadi prince tu,
boleh la aku gi luar, amek sekor, ubah dia jadi prince.
pastu jadi kaya,
bayar balik duit pnb, stop blajar.
xyah nak balik kyuem ahad ni.

best kan? T.T
3 pendapat bernas:

what makes you wanna stop fighting?

ahahhaha ye la sgt. ish katak menggelikan.

to find a prince, u have to kiss a lot of frogs.. huhu

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino