My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

rombongan kahwin
melihat cousin aku, kak ella dah kahwin,
menyedarkan aku yg aku ni da besar gajah sbenanye.. T.T
masa kecik2 dulu, kitorang slalu main pondok2 sama2.

oh, cepat btul masa berlalu.

smalam, aku ikut rombongan kahwin kak ella ke perak.
sronok betul suami kak ella menyambut keluarga mertua. excited btul dia. tengok muka kak ella pulak, kak ella macam sedih je nak meninggalkan keluarga. masa dah nak balik tu, kak ella bersalaman dgn kitorang sume. akak bisik kat aku;

"ini la detik2 yg paling sedih kan lepas da kahwin nnti"

huhuh. betul3..
sume pompuan pun akan rasa pengalaman yg sama. berpisah dgn keluarga. T.T uish. better be prepared. kena practice bangun awal, kemas rumah, masak, jaga hati mak mertua. haha. seb baik lambat lagi.

come on, study dulu =D
3 pendapat bernas:
bukan eju

eh, lambat lagi ke?
da nak dekat kot

=p

eju

ee.. rosak.. lambat lagi lambat lagi =P

Chiepong

Mana lambatnya...
kata dh besar gajah.. haha
umur pon mesti la dh meningkat...

kalu lelaki kawin lambat xpe.. asseets dia makin tinggi..

xpi kalu pumpuan kawin lambat pon x bgus gak.. walaupun blajar tinggi2.. kan? :)

later jdi andalusia.. hehe

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino