My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

transformasi


aku bukan nak cakap sal transformer atau megan fox yg cun.

tapi pasal blog aku nih.
nampak tak dah di-transform?
kalau xnampak, pendek umo (orang tua2 cakap, bukan aku ckp). ni ha, blog template aku dah ditukar.. cantik tak? aku suke tgk kanak2 tu, macam slogan '1Malaysia'. tapi rindu la pulak template lama.

tapi takpe.
memandangkan dah nak masuk tahun baru,
aku nak masukkan aura baru kat blog bosan ni.
kadang2, kita perlu memberi ruang pada perubahan =)

2 pendapat bernas:

haha, u nak masuk thn baru tukar blog ckit
aku baru nak buat daa..haha

eju

hahah..welkam to blogging world

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino