My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

setahun terjalin

teka arini hari apa?
jeng jeng jeng
arini usia blog DUNIA EJU
genap setahun!
weehooo! =D

dah setahun rupenye aku menjalinkan hubungan dgn blog ni. berkongsi rahsia, suka & duka. wah! bercerita pasal kronologi ambik lesen, kronologi bela hamster, pasal mencari scholarship, pasal idup kat kyuem,& lain2. walaupun mula2 fungsi blog ni sebenarnya nak isi masa cuti aku pas spm last year je. dah xde keje nak buat. bohsann.


so, lepas setahun berkecimpung dalam karier tanpa gaji ni,
ini entri-entri dalam blog ni yg agak menonjol sikit;
(klik pada tajuk klu nak baca & bazir masa)

entri yg paling merepek:
CSI: Port Dickson (June 3, 09)
entri yg paling sedih meleleh:
Kematian & kehilangan (April 25, 09)
entri yg paling ceria terover:
entri yg paling emo meletop:
kepala aku (Sept 30, 09)
entri yg paling lama & berpeluh nak disiapkan:

& akhir sekali,
jeng jeng jeng...

entri yg paling mendapat sambutan:

nampak sangat korg suma suka pasal kahwin-kahwin ni kan? ish ish ish
3 pendapat bernas:

happy birthday blog eju..:)

eju

thank u!! =D *ckp bagi pihak blog*

kek tu nampak sedap...
dang!

terasa ingin pegi ke secret recipe

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino