My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

kasih kekasih
perkahwinan Jamil & Rahaya kini telah berusia 33 tahun =)

semalam, mak pergi Kelantan.
sebab kaklang dah sakit nak bersalin. xlama lagi mak dpt cucu baru & aku dpt anak buah baru! yeay!! =D abah x ikut gi kelantan sebab abah xleh jalan jauh. nanti muntah2. aku lak x ikut sebab.. nak buat homework (uhuk2)


apa yg aku nak bagitau arini is,
betapa abah aku sayang kat mak =)
smalam, masa mak tgh dlm pjalanan, abah risau betul. xboleh duduk diam. asyik tunggu mak talipon. klu x sabar, abah sendiri talipon. abah senyap je spanjang hari. risau tgk.

harini lak,
bangun2, tengok semua dah siap.
baju dah basuh, sarapan dah siap dimasak, katil sndiri dah kemas. aish, rajin betul abah. abah cakap kat aku,"makan la nasi goreng tu, abah masak x sedap sgt". bunyik mcm rindu kat mak je? ahaha.. pastu, abah call mak. excited btul abah borak, tergelak-gelak dia. abah ckp "menyesal plak x ikut". awww, terharunye dgr! =')

mak pulak, cakap ngan akak kat talipon,
"jaga abah baik-baik"
aduhhhhh sweet sangat!

xpe la, mak abah, seminggu je berjauhan, x lama =)
8 pendapat bernas:
Anonymous

*ahaha*

sweet2

*blink2*

eju

=D

series cweet...

ting2... ( O O )

hahahha
macam iklan McD
abah xpegi lama~~~

cute :)

eju

harinn: =D

arc: yg ni lagi sweet dr iklan mcd kot. ahaha

alifah: =D

eju,orang tua2 ni,memang camtu.Hihi!
anak2 pun cam sejuk gila hati tgk parents macam tu kn!
best2!anyway,congratz dapat ank buah baru! =)

eju

thanx =D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino