My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

home facial
cantek kan kulit model di atas?

haih. ade org ckp, iklan2 yg tunjuk model cantik2, membuatkan kami, orang biasa yg kurang cantik berasa rendah diri & hilang keyakinan. seperti satu diskriminasi kpd yg kurang cantik.

betul ke?

aku, personally, rasa iklan2 yg tunjuk model cantik2 ni sbenarnya lagi influence aku utk beli. mmg strategi pemasaran yg bijak. sebenarnya, ape yg aku membebel ni xde kaitan pun dgn ape yg aku nak share harini.

cuti ni, timbul beberapa ketul jerawat atas dahi aku.
aku cool je, tapi mak risau habes. ahaha..
lalu mak pun buatkan aku masker untuk ditepek atas muka. petua orang dulu2 utk wajah bersih berseri.

campurkan;
serbuk kulit kayu manis,
putih telur,
limau nipis

gaul gaul gaul, pastu letak atas muka. biarkan selama 30 minit. tapi kena tahan la bau 'harum' & xboleh nak gelak sbb muka jadi tegang. dah tu, basuh dgn air suam. kulit jadi licin, beb.. x tipu! =D

try la!
9 pendapat bernas:

hahha.. coz limau nipis got acid..hahaah...

fawh

eju mmg xley tgk iklan kan?
msti tpengaruh.
haha

eju

zully: xya jeles ar zully.haha

fawh: tawu xpe..eh, mane taw ni? ahaha

bukan eju

nice.

habislah tokey sendayu tinggi & silky girl bankrupt gni~


=)

Anonymous

nisbah bagi setipa baha tu?
haha.
nk try gak ni eju.
:))

eju

bukan eju: ahaha.. eju ni sorg customer je, x effect =)

anonymous: nisbah.. pakai hentam je. hehee try la =)

Chiepong

yoyo~
haha
Cik haizumawati.... anda jgn terpengaruh ngan iklan tu sume

Mak saya punya petua

"Makan makanan berkhasiat sudah sayang" later kulit licin gila... xde gunung berapi... hohhoho~

eju, apa citer dengan petua nenek zully tu? mesti yang ini lagi berkesan kan? sebab zully tade beza pun. haha! *sorry zuli*

eju

chiepong: masalahnye, sy makan x seimbang.. x makan sayur. ahaha..

alifah: ahaha..sian zully. mak eju ade ckp gak guna ibu kunyit, tp mak ckp nnti muka jadi kuning 3/4 hari. ahaha

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino