My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

diari abah
tadi aku selongkar laci.
terjumpa diari abah tahun 1992.


catatan 10 August 1992;


"Ulang tahun kelahiran Haizu yang
pertama. Haizu sudah pandai jalan
sikit2.dia merupakan anak yang paling
comel dan nakal"

aawww!
sangat sangat terharu okey!
thanx abah.. =')


catatan ni dibuat masa umur aku 1 tahun.
masa aku baru je belajar jalan,
masa aku xtau apa2, x faham apa2
tapi skarang aku dah besar gajah.
semua benda aku dah leh faham.
hidup aku dah banyaaaak berubah.
(& dah makin kurang comel & nakal. haha)


nak putar balik masa boleh tak? T.T

11 pendapat bernas:

lawanya handwriting ayah anda! :)

fawh

alahaiii.
sweetnye abah eju.
*melt melt*

haha. kurang asam gila baca diari orang!

eju

anati: tgk la anak dia sape B) haha

fawh: jgn cair.. xnak mak tiri.haha=P

opie: ooops TERbaca..ahaha =D

terharu aku!!hehehe

eju

woa vicky. 1st tym komen *shocked* haha

Chiepong

eehh?
gila la.. maling.. ishk3

xper
saya ade mesin masa.. mau pinjam?

so sweet..!

omg,sweetnye ayah kau.mcm dlm novel!

eju

chiepong: uish.. ade ke? x caya. buktikan =P

ain: sgt manis..!

haq: bleh buat novel la cmni.hahah

haizu..
wah! :D

*comel masih ada, nakal kurang :D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino