My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

abah ada facebook!

tadi aku tinjau abah tgh tengok apa la kat depan skrin komputer tu.
khusyuk betul abah.
eh? macam kenal je website ni?

alamak.
abah
dah
ada
FACEBOOK!

lepas abah sedar aku tinjau, cepat2 dia bukak page lain.
cis. dah pandai ye, abah skarang?
seb baik masa aku tengok tu, abah tengah bukak profile akak aku,
hazieyati binti jamil
(habes laaa akak.. hahahah =P)

cepat-cepat aku masuk bilik, bukak fesbuk, & tukar privacy settings.

semua dah set kepada 'only friends'
especially yg 'website' tu. mampus akuh klu abah jumpe blog ni. hahaha
haih. bijak betul abah buat akaun fesbuk.
aku tak pernah ajar pun.
tapi senang kan nak buat?
salah aku jugak sbb aku da tolong abah buat e-mail.
senang sket keje abah nak sign up facebook. -.-"
12 pendapat bernas:

hahaha...lawak giler entri ni tau walaupon serius(kot?)..

mampus...
penat2 ja tukar link blog ni.. XD

huhu,...pecah rhsia nti

eju

fairosza: lawak ker..? aduih.. T.T

faiz: tawu xpe! hahahaha

pqah: tula psl..hahah

hahahaha..lawakla eju ni..XD

ahahahaha! bapak2 la ni da advance weyh! jaga-jaga~

eju

monica: ini serius lah. ahaha=P

zack: tawu xpe.. gerun2..=S

nk add abah eju la.. hahaha.. kalo aku add msti kuar mutual friends kan?? hahaha

haha jgn kantoi scond blog lak haha
add suda

eju

eyi: cis.. xpe2..

faiz: xpela,da kantoi da pon. hahaha

chill lah eju!!! my dad dah lama ada fb!! siap nak buat matchmaking lagi....sebab dia all his mckk friends yg anak2 pun mckk...long story.....haha....cool lah....i relaks je...haha! oklah!

eju

hahaha.. ur dad & my dad are sooo different, sara =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino