My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

tomorrow


esok cuti. tujuh minggu cuti.
& starting from tomorrow,
21 november 2009,
right after aku kluar pagar kyuem,
aku nak meninggalkan 4 bulan aku kat kolej ni. bye bye.=)

& aku nak,
sikit demi sikit,
ubah diri aku, pemikiran aku, & lain2 yg boleh aku ubah.
(klu boleh, nak turun lagi 5 kg. heheh)

& next year, 10 january 2010,
aku akan jadi eju yang baru.
dgn azam yang baru.
insyaAllah =D
doakan aku!
6 pendapat bernas:

saya juga mahu berbuat begitu! :D

macam cuti sekolah pulak korang ni.. -.-"

lamanya cuti

ahhhhhhhhh tak puas hati!

eju

jgn jeles ye, semua.. =D

amin~!!

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino