My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

diary
dalam byk2 novel yang aku baca..,
buku2 cecelia ahern, little black dress novels, novel2 alaf 21, etc, bagi aku,buku yg aku x pernah bosan walaupun baca banyak2 kali is..
my diary =)


bagi aku, life is like a novel.
sume orang jadik hero/heroin dalam kisah hidup masing2. hari-hari kita berlakon dalam cerita kita sendiri. & cerita tu, ditulis dlm diary.


cuba kalau esok,
ditakdirkan kita pulang ke Rahmatullah.
orang akan ingat kita sebagai imej yang kita paparkan masa kita hidup. baik ke jahat ke. & jasa yg pernah kita buat kat orang. kalau impak yg kita bagi pd org tu besar, maka kita akan diingati. tapi lama2 kita akan dilupakan jugak sikit demi sikit.


tapi, bayangkan kalau ko ade tulis diary.
1 day, orang jumpe diary tu, baca, & rasa kisah tu best. lalu kisah hidup kau pun diterbitkan atau difilemkan dari generasi ke generasi. bayangkan betapa kau akan diingati & nama kau akan disebut-sebut dalam buku sejarah. kan best?


jadi, nasihat aku,
tulis la diary.=)
permintaan terakhir aku jika aku mati esok,
cari la diari aku & publish buat novel.
tapi ubah nama2 yg ada dalam tu. ingat tau!


p/s: aku dah tukar lagu da!! anati, suke x lagu baru ni? hehe
8 pendapat bernas:

oooooo... aku nak cari la diary ko tuh... ley kan eju? hehe

eju

carik la.. xkan jumpe nye..hahah

diari aku hanya di minda aku.

waaaah tapena tau eju ada diary ;)

eju

faiz: nanti da tua, konfem lupa=P

alifah: skrg da tau =)

3dots...

aku suka baca balik diari aku bile bosan...
rase mcm novel bile bc, x yah nak beli novel mhal2... hahaha...

dlm diari kawh tuh,ade nme aku x??
wink wink

eju

3dots: same r. ala, watpe beli novel..pinjam kat rc suda..haha

fawh: errr... nanti eju tules. heheh

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino