My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

gewd news
O.M.G.
aku baru je tepon mak tadi.
& mak cakap,
"eju,nanti taun depan..
eju dpt 3 anak buah baru!"
yeay!! yeay!! yeay!!
aku xleh berhenti tsenyum skarang
=) =) =) =) =)
kakngah aku plak disahkan pregnant!
hepinye hepinye hepinye...!
so, nanti;
anak kaklang lahir december 2009
anak kaklong lahir april 2010
& anak kakngah lahir june 2010
waaa ramainyeeeee =D
nak baby pompuan lak ^^
7 pendapat bernas:

makcik2.
hehe

musyi

bla la aku nk jd auntie gak ni???
ahaks~

ko bila lg eju? hahaha

mak usu bila lagi??
wakakkaka

eju

eydin> bukan makcik la, busu.

musyi> bila tiba masenye ^^

eyi> weh weh aku blum kawen ok.

acap> hish. aku x tpikir lagi bab tu.

bestnye dpt anak buah baru..lg besar keluarga lg meriah la raya nnt hehe :)

wah3 epy nyer
lau hamster mengandung gak
lagi meriah kat uma eju
hahah

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino