My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

aku janji
aku janji dengan diri sendiri,
dgn blog ini sebagai saksi;
bahawasanya,
aku akan...
(jeng jeng jeng)
berusaha keras &
blajar bsungguh-sungguh
tahap separuh mati
untuk dpt keputusan AAAA dlm upcoming exam ni nanti,
& dapat markah bapak gile jauh lagi tinggi
dari orang yg selalu pandang rendah kat aku tu.
tau la dia hebat, tapi xyah la pandang rendah kat aku kan.
ni yang aku geram nih. ish. cubit kang.

so, eju, stadi la betul-betul.
tunjuk kat dia yg u can do better.
biar dia tau siapa eju yg sebenarnya.
superman? batman? ultraman?
oh tidak.
eju jauh lagi terer dari mereka.
go eju! go eju! o yeah! o yeah!
=D
4 pendapat bernas:

Wahh. Ni yg kite cari ni. Kate2 semangat dari budak pandai. Serius takut/segan/malu aku nak komen. Haha
Dan sesungguhnya aku tidak layak pun.

Btw, kagum ar ngn ko eju.
Haha. Dah la pandai. Pasni sure double or triple pandai. Ntah2 sampai hundred-ple plak ye HAHAHA.

All the best!
Rabbana yusahhil..

eju

err thanx, aiman. tp dah terlebih pujian tu.. hahah.. aku xla pandai mana, biasa2 je.. tu yg kena stadi hard. btw, post ni cuma nak bg smangat kat diri sndiri sbb aku sdih bila dipandang rendah.. & sesungguhnya kau layak utk komen=)

& all the best 2 u 2, doctor! =D

Go Go Power Eju..teng teng teng (bunyik latar Power Rangers) :P

musyi

eju!!!
best nye jd cam eju..
bersemangat...
nk gak la mcm tu... (>.<)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino