My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

raya dulu & skarang

before aku membebel panjang,
aku nak ucapkan
HEPI RAYA AIDILFITRI
maaf dipohon klu bebelan aku dlm blog ni ada yg mengguris prasaan atau x disenangi sesiapa yg membaca.. =(


* * *
bercakap pasal
raya dulu & skarang,
beza, memang berbeza!


dulu, aku sbg anak bongsu & kanak2,
tadah tangan je, dapat duit raya.
skarang, aku dah ade anak buah,
kena kluar duit bagi duit raya kat diorg plak.haha


dulu, aku buat skrip untuk pohon maaf kat family,
buat pantun/sajak, pastu belakon buat mcm nak nangis,
skarang, aku da matured, malu la plak nak wat cmtu lagi


dulu, time2 nak raya ni tengok tv je keje,
almaklum byk cerita best2..
skarang, dah besar, da jadi anak dara,
kena tolong mak masak kat dapur..haha


dulu, masa raya, confirm penuh 1 family,
mak, abah, along, angah, alang, akak, eju
skarang, mesti ada kekosongan,
sbb abang2 semua dah kahwin,
kena gilir2 beraya kat rumah mertua masing2..


tahun ni, raya pertama,
ada mak, abah, kakak, & aku je.
T.T


apa2 pon, x kira dulu atau skarang,
raya tetap dirayakan dgn gembira =)
smoga raya tahun ni,
menghapus sume dosa aku, & buka lembaran baru.
insyaAllah
3 pendapat bernas:

setuju dengan eju :)

eju

stuju part mana?
kna tolong mak msk kat dapur tu? haha:P

ha'ah laaaa! hahaha
penat n bzi betul raya tahun ni/
adeih

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino