My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

petua umar

tadi, masa aku tengah duduk depan cermin,
sambil sapu toner kat muka,
umar, nephew aku yg berumur 5 taun masuk bilik.
dia usha aku, buat muka pelik
"usu letak apa kat muka usu tu?"


"ubat jerawat" aku jawab


"usu ade jerawat besar kat dahi" tegur umar


"a'ah" jawab aku, redha.
maklumla, da biase da kena tegur..haha


"usu x minum air kelapa ke?"


"air kelapa? boleh hilang jerawat ke?"
tak pernah lak aku dengar petua minum air kelapa nih. excited ni.


"dulu masa kite kena chicken pox,
kite minum air kelapa. boleh hilang"


-.-"


moral of the story:
chicken pox & jerawat adalah berbeza


yang xleh tahan tu, umar concern gile nak tolong aku ilangkan jerawat.
tapi, petua yg dia bagi xleh pakai.. huhuh comel tul budak kcik ni =)


7 pendapat bernas:

pe'muda' bg pe'tua' kt org tua.. hahaha

ahahhahaa sangat cute lah ini budak xD

eju

eyi> hahaha.. correction, pemuda bg petua kat org muda juge.. hehe

arina> hahah yup2 ^^

HAHAHAHAHHAHHAAHAAHA
XDDDDDDDD

cutenyeh!

=.=

eju

taemin> taemin, jgn tersembur air lagi! haha =))

arina> he is =)

eydin> -.-"

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino