My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

kepala aku
kepala aku bukan utk dipijak


ugh.
dgn 1 minggu ni yg mcm2 benda jadik.
dgn chalet aku kena rompak,
CP yang Cari Penat
hw melambak yg xsempat nak siap,
benda baru yg cikgu ajar x masuk otak,
resulted in emosi yang kurang stabil
& seseorang ni pulak,
tidak cuba mengamalkan penapisan ayat
yg keluar dr mulutnya.



aku bukan pemalas
aku bukan dungu
i'm tired this week,
tp aku still try utk curi masa, belajar
cuma aku tau aku slow
so, sbg kawan, tolonglah aku.
bukan memerli aku atas kelemahan aku.
please..



aku x reti nak cakap depan2.
so aku tulis kat blog.
tp mungkin dia x baca blog ni.
so, anda yg baca, jgn terasa pula.
eju x marah sesiapa. cuma kecewa.
haih..

6 pendapat bernas:

chalet kene rompak? ape yg hilang?

sabar eju sabar~
rilek2..

kolej ni mmg gni
org yg tabah je bleh survive
huhu~

juz blogwalking...

sabar k..
pandai2 la pilih kawan...

perlu tetap pendirian n pandai melawan..
heheheeee..
kamu perlu berlagak kuat
untuk elak dipijak

along

sound je budak yg perli eju tu..ingat bagus sgt ker?..student lagi dh berlagak...

wow!! chalet pon ley kne rompak ka??
haha!!
sabau jek ar..

eju

feeq> perfume, duit, & chocolates..

syukri sapuan> xpe, sy still survive. maksudnye sy sabar? hahah..

niena> berlagak kuat? agak sukar nak buat begitu -.-"

along> along, tlg sound kan. eju takut. hahah..

ichaq> chalet la paling slalu dirompak. haha

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino