My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

K-O-Y-A-K
baju kurung pahang pertamaku
baju kurung bertuahku
baju kurung feveretku

K-O-Y-A-K-!!!

tengok tu, siap leh masokkan jari T.T


kakak la ni
memula nak pinjam baju ni, skali iron sampai tebakar..huhuh.
tapi xpe,
aku da revenge dgn belasah akak sampai lebam2.
muahahahaha..
x lebam pon sbenarnye, saje nak metafora sket

___________________________________________

and oh, btw,
sume org dok bercerita pasal raya kat blog
facebook pon penuh ngan orang upload gambar raya
so, ni ha, aku pon letak la gambar raya sket
tahun ni raya cam dull sket, tapi enjoy gak la =)


p/s: aku da gemok skarang. makan non-stop, crius xleh control -.-"
4 pendapat bernas:

anda adalah sangat menawan di hari lebaran! :D

masyaallah pipi budak tue.. dapat kat aku siap laaa

eju

alifah> time kasih atas pujian, duit raya akan sy berikan =P

eyi> comel gilee kan die? tgk la sape mak usu die B-)

merry raya

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino