My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

i'm home, bebeh
yeahhhh, i'm home!
in portdickson! =)



huish, bile berdiri sbelah mak aku, baru aku sedar,
tinggi aku dah naik beberapa cm!
cissss x suke ah tinggi sangat =(
rasa macam gergasi.
tapi x kesah la.
arini, aku makan smpai perut nak meletop.
kuih raya pon aku belasah jugak. nyum nyum!



btw, before balik,
me & my physics tablemates posing sakan
sempena nak berhari raya la katekan.. =D



(musyi, eju, malin, & dalila)


kami memang buang tebiat -.-"
6 pendapat bernas:

laa
ptt la eju nk sgt buat house trip kat port dickson
umppph XDD

hey hey hey!
mcm tau je kenapa tak suke jaik tinggi sangat ni.
hehe :p

eju

taemin> laaaaaa...taemin baru tau ke? hahahah..

alifah> hey hey hey! i know what u're thinking & bukan sebab tu lahhhhhhhhh -.-"

eh? apa eju cakap ni?
tafaham laaaa

eju

eju pon xtaw eju ckp pe..hahah

xtaw ke buat buat xtaw? heeee :D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino