My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

"fruit children"

tersebut la kisah anak-anak buah aku,
yg slalu buat aku rasa nak jadik kanak-kanak ribena balik.



smalam umar datang berbuka,
bawak bunga api & mercun.
x sabar2 dia nak main.
pas berbuka je, excited dia ajak aku main.
pastu, bile aku nyalakan bunga api tu,
umar x berani nak pegang batang bunga api.
last2 aku la yg main sengsorang.
umar lak main mercun pop2. haha



zaim, anak angah lak kena demam campak
sian budak tu, dah kurang aktif. =(
mase aku duduk bersila,dia merangkak kat aku.
pastu dia naik on my lap, suruh dukung.
soooooo adorable la this baby!! ^^



hariz, anak alang lak kat kelantan.
dia cakap loghat kelate sampai aku sndiri xpaham.
raya tahun ni, xdpt la aku jumpa dia.
sbb ibu dia dah sarat mengandung,
xleh jalan jauh2 nak datang sini.



next year, aku akan dapat 2 org anak buah baru.
yeay!! ^^
doakan aku dpt anak buah perempuan lak
bleh la aku ajar dia fashion & make up.
heheh

2 pendapat bernas:

anak buah eju sangat cute ogeyh!
mahu anak buah jugeeeee~

info tentang demam campak kat sini - Demam Campak Berjangkit

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino