My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

zaim merangkak

Ahmad Zaim Bukhary bin Hanafi
nama pon sama hensem mcm orangnye. phewittt..!


2 minggu je aku xnampak dia,
tapi, dah byk perubahan yg aku leh nampak.
muke bertambah kiut miut, badan makin berisi, rambut makin lebat,
& most of all;

zaim dah pandai merangkak!!



ni ha kakak,aritu kata nak tengok gambar kan.

aritu aku ade cerita yg zaim masuk contest bayi paling cute kan?
zaim menang nombor 3!
power x? =)
dapat hamper, trophy, & voucher..
oh man. nak tengok dia blajar jalan lak..
='(

6 pendapat bernas:

comelllll gler!!!!! rase nak peluk ngan cium2 je skrin komputer ni!!! tome sangat!!!!

eju

haha jgn jeles, eju dpt peluk cium zaim live =)

laaa no 3 ke... ptt dpt no 1 nie huhu

eju

tula actlly tekejut gak asal no 3 je hahah

surh dia syum msti dpt nmbor 1

eju

gambar yg antar kat contest tu mmg tgh snyum.. xde rezeki.. hahah

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino