My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

tanpa kamu..

"tanpa kamu, aku x sempurna
tanpa kamu, aku x berdaya
tanpa kamu, aku x mampu utk hidup
tanpa kamu, aku x bisa membuka mata

kerna tanpa kamu, bateri aku kong & aku xleh nak on"

itulah kata-kata phone kepada sang charger.


& masalahnye skaraaaaang,
charger aku ROSAK
sebab apa? aku xtau.
(dahlah iron aku pon rosak jugak)
aku rasa ni sume salah suis. bengong kau,suis.


& bateri phone aku tinggal 1 bar.
x lama lagi mampos la tu.
dah la aku guna samsung.
susah nak carik orang yg ada charger serupa.
kat sini ramai guna nokia & sony ericson.
sedih siot. T.T



sebelum phone aku mati,
aku nak confess.
"phone, i love u" T.T

4 pendapat bernas:

ejuuu! aku penah cmtu..
gle susah nk cari samsung users.
dah la samsung banyak gle jenis charger.

kesimpulannya : jgn gne samsung

hik4

beli henpon baru je eju..kang kalo charger rosak leh pinjm charger org len...

eju

ripah> tau xpe!!! huhu..ni 2nd time charger eju rosak.haih...

lynn> wahaha good idea.. tapi, duit tarak haha

beli charger spare la eju..cm sy ade 4-5 charger. asal lupe bwk charger pegi memana mesti beli baru.

Tak mahal pn RM10 je :)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino