My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

survived
"eju ujung minggu ni nak balik pd x?" tanya alang
"xpe la alang, eju ade keje. kem salam kat semua"

aduyai eju, apesal la ko tolak offer alang tu. ko sihat ke x ni, eju?
sekali chaletmates aku yg 3 orang tu,
sume balik.
tinggal aku sorang T.T
ya Allah, camne aku nak tidur malam ni?!
letak Al-Quran sebelah kepala
bukak semua lampu yg ada
pasang lagu kuat-kuat
& TIDUR!!!
mula2 ingat nak tido bilik jannah,tapi dia tido lambat & aku da ngantuk sgt.malam smalam aku dah survived. malam ni lak camne? aiya -.-"
7 pendapat bernas:
azman

chill la...
chaletmates aku blk tiap2 minggu...
aku idup je...
x jumpa pun kwn baru tyme mlm2..

eju..bulan p0se mne ade pape
hek33

ejuuuu!! selamatkah anda di sana? takpe takpe betul la cakap almaz tu, bulan puasa ni takde pape. haha.

meh tdo dengan aku ^^!

Penakuttt!!! hahahaha

pasang lagu ape ni eju.. klw lagu biase mmg x lut la hhuuh.. psg ayat2x Quran.. Lg 1 bln posa ni xde pa per la hihi..chill.

eju

azman> ala ko tu pn balik tiap2 mggu

almaz> btul gak an.hahaha

atie>atie!!! cpat balik!!!

ripah> jom jom

eyi> aku berani r

fadh> good idea! haha

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino