My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

pet family

skarang ni tengah musim meneka pet family masing2 buat para juniors tmasuk la aku. kitorang akan berbalas surat dengan senior yg guna nickname masing2 yg x dikenali & nanti, on revealation night, kena teka sapa pet sis & pet bro masing2. klu xdpt teka, kene denda! =O


aku diberitau yg aku nyer family ni ade 3 pet bros, 1 pet sis, & 1 pet sibling-a junior gak. aku dah dapat tau sape salah sorang pet bro aku.. & skarang tgh nak mencarik siapa pet sis aku lak. wish me luck!


nickname diorg:
american pie
nad
doraemon biru


menarik ar gak aktiviti ni.
pas kenyang makan kat dining hall, pergi luar carik surat dalam box.
& aku kire lucky ar sbb pet sis & pet bro aku rajin reply ^^


4 pendapat bernas:

ade 3 orang je tp banyaknye surat??~

ha'a..tahu xpe..banyak gile surat..hehek..rajin tol balas..

waaa..bahagianye dier ade 3 org PETBRO!!

haha...:P

eju

ripah> kitorg da sminggu+ berbalas surat heheh

tiqa> bahagia? hahaha

wawa

gud luck cari pet family...

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino