My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

the day i'm 18

dah tua rupenye aku ni.
masa aku 9 tahun dulu, aku berangan.
"macam mane la muke aku bile aku dah besar nanti ek?"
& skarang aku tengok cermin, baru aku sedar, aku dah
18


10th August 2009
is a very happy day indeed
tersengih je aku arini
selain ramai yg wish aku,
bday aku diiklankan atas board & tiang,
& free call maxis ke maxis
sampai hazy leh berkenalan ngan kawan2 lelaki aku guna fon aku
hahaha lawak gile
arini...,
aku seronok jadi diri aku.
aku suka jadi eju
& honestly, bukan selalu aku suka jadi diri aku tau.haih.


& yeah arini jugak,
aku dah dapat tau semua ahli pet family aku.
& betapa keciknye dunia,
pet bro aku adalah abang kepada junior aku. haha.


all in all, i'm 18 now & i'm glad.=)

4 pendapat bernas:

even xdpt call, tp takpe ar ;( huhuu~

happy belated bufday dear :)

happy birthday sayunk ~ huhu.


eju, nak no fon pleash !!

eju

ripah> sori =(..thanx! =)

pqah> thanx.. =) no fon,, mintak kat sesapa dak ro91

...fadia ilham...

cantiknyela birthday wish tu ek...entah siapala yang bg kan...heheh

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino