My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

dijangka H1N1
aritu alang gi bangkok for 3 days atas urusan kerja.
lepas je balik malaysia, alang terus balik rumah.
kaklang dengan hariz (anak alang) pon naik flight dari kelantan terus balik kat sini.


masa bermalam kat sini,
hariz demam & cirit-birit.

risau jugak. bawak gi jumpa doctor, doc bagi ubat.
takde pape kot, insyaAllah.
ahad lepas, kaklang ngan hariz pon balik kelantan & alang balik rawang.


ahad tu jugak, antar akak balik UKM,
on the way back, aku kene pening2.
teruk gak ar, rase cam nak pecah kepala.
mak pon dah risau, mak suruh rehat je. malam tu dah okey skit.


pastu, isnin, alang tepon mak,
suara alang cam risau,
tanya khabar semua orang sihat ke tak.

pastu, alang bagitau yg
alang demam &
kene quarantine 3 hari

kat rumah tunggu keputusan ujian darah kat hospital sg buloh.


pastu, arini kaklang pulak tepon,
kaklang pulak kene cirit-birit.
kaklang talipon ambulance.
ambulance pon dtg dengan sekumpulan orang lengkap berselubung.hariz pon kene ikut skali naik ambulance.



arini aku lak kene muntah-muntah.
risau jugak.
tapi maybe sebab salah makan mase lunch tadi kot..


siang tadi,
telefon rumah berdering.
aku angkat,
"boleh saya bercakap dengan cik rahaya bt muhd saad?"


siapa lak yg talipon ni? aku pon panggil mak.
mak angkat & dengar org tu cakap.
muka mak cam saspens.

pastu, mak hulur gagang kat abah.
abah cakap;
"kene tambah RM10 utk panggilan percuma? takpelah."
laaaaa orang telekom nak promote rupenye.. ciss wat saspen je


akhirnya,
arini dpt keputusan ujian darah.
alang bebas H1N1!
so, automatically, kitorang semua bebas H1N1!
alhamdulillah =)

5 pendapat bernas:

syukur alhamdulillah...fushhh tapi yang korang sume cirit ni kenapa? hahaha

eju

cirit birit tu... sbb salah makan kot.. ahahahaha

wuishh~
bahaye tu..

alhamdulillah la xde pape..
kecik lagi budak tu. hoho

eju

tulah.seb baik.
hariz baru 1 tahun =/

alhamdulillh...
my famili pon bebas gk...

hoye2

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino