My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

sua rasa tv9
sabtu lepas, aku gi karnival sua rasa kat paroi ngan angah & kakngah.. akak xnak ikut, alasan demam. cisss pemalas punye budak. ok laa, meriah la jugak tp karnival jom heboh lg gempak r. ni haa gmbar2 yg sempat aku snap.

aaron aziz xde la hensem sgt bile tgk live.
dalam iklan nivea for men lg putih melepak. penipu nyer iklan hahaha

dgn muka x malu, posing kat van tv9.
org lalu lalang tgk dgn muka 'pehal tgkap gmbar kat van tu?'

irma hasmie tgh shooting iklan.
cameraman die ensem gileeee siot..... x tipu.

kumpulan spider.

nabil dulu syok gile kat aku tp aku reject.
skali die pergi kat irma hasmie. ngahahaha

kesimpulannye, aku xdpt tgkap gambar ngan maskot upin ipin. huhuh.

6 pendapat bernas:

eju!!! ade van nak langgar ko ngan irma..lari!!!

nmpak cam aku lagi hensem dari aaron tue.tapi xbley lawan ko..hahahaha

Irma Hasmie mntak bergambar ngan aku masa sua rasa k KB tp aku tolak.. hahaha...

asal ko lg ensem dr isma tuh??
hehe...
eh3, pasan x ko lg tinggi dr isma??
hahahaha

eju

feeq> fuyoh metafora sey ko feeq hahahahaha =))

afnan> taw xpe! ahahaha

eyi> aku percaye! aku percaye! =P

rapik> err nama dia irma la. hahaha.. eh, die lg tinggi skit dr aku la. hehe

iklan mesti la tipu.
hahaha

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino