My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

lambaaaat lagi

"eju, jom start packing!!"
kata seorang kawan.

"lambat lagi la.." balas eju

"eju,masukkan la baju2 kurung
tu dalam beg"
kata mak
"lambat lagi la.." balas eju


3 minggu lagi la. lame tuuuuuu..
sume orang sibuk bcakap pasal PACKING.
haaihh..
jeles la pulak dgn kengkawan yg dah nak pegi.
kms, intec, sunway, taylors, gmi, & lain2
bye guys. have fun.
tinggallah aku yg paling last masok.. muahaha

10 pendapat bernas:

nnti ko la paling last kluar

nanti ko pon pegi jugak..
lepas aku pg seminggu tu ko pegi la:D

heroin kan last²

:)

selamat belajar yeee...

jgn nakal2 k

eju

eyi> taw xpe T.T

feeq> sminggu tu nnti bosan tahap max..

aiman> yeahh btul3 hahaha B-)

niena> thanx.. xkan nakal nyer ;)

sape kata.
aku la last.

aku stat nxt yr...
wahahahahahaha.

hahaa...eju..xper2..kite geng ok?!!!

eju

ain> yeke? ohoh nmpaknye ain la last =P

ateey> okey!!! c u there, gang!!=D

"lambat lagi la".. Hahaha~ Jika lambat? Bila nak mula??

eju

14 july...
-.-"

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino