My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

cikgu eju
baru aku sedar betape tensyen & bengang nye seorg guru bile muridnye xpaham mende yg diajar.. fiuhhhh.. ahaha.. tym cuti skolah ni, umar, anak buah aku tidur kat sini, so,
aku dpt keje sambilan tanpa gaji :
jadi cikgu bahasa inggeris

lalu aku pon ajar beberapa words.. memula aku suruh die tulis byk2 words yg aku ajar


pastu, aku pon membebel la..
  • eju : lari dalam bhsa inggris, run
  • umar : lari, run
  • eju : ulang 20 kali
  • umar : lari run, lari run, lari run, lari run, lari run, lari run,.....(20kali)
  • eju : nyanyi dalam bahasa inggeris, sing
  • umar : nyanyi, sing
  • eju : lari ape dalam bahasa inggris tadi?
  • umar : aaa...aaa...aaa... dah x ingat...
  • eju : laa.. baru je tadi usu suruh ulang 20kali... haih..

tensyen tu, tensyen gak. tapi, bile die dah hapal tu, rasa syiokkkkk gile. sbb ape eh? tahla. agaknye cmnila prasaan seorg guru bile murid die cemerlang dlm exam ehehe =)

pastu, mak aku cakap:
"kesian pulak tengok budak tu. baru 5 tahun dah berpintal kepala otak die nak menghapal"

a'ah kan. budak tu baru 5 tahun. ahaha
mase aku 5thn dulu 1 haram pkataan english aku xtaw. ahahah



8 pendapat bernas:

hahahaha goodmorning teacher!

haha..
xpatut la..
bdak tuh comel la..
ksian la kalo die kne mrah..
hehehe

eju.. ko pakai camera ape mase snap gmba umar tu?

psstt.. eju, garang la lagi.. haha

eju

ripah> morning. sit down. ahahahaha

wanie> comel tp sgt annoying ini budak kecik. ahahaha =)

aiman> gmbar tu gune camera abang aku, canon eos 400d.. aku mmg garang.. jgn main2 hahaha

ko patut pegang rotan masa ngajar.. hahahaha..

eju

ahahahaha itu mendera namanye tuh

eh tapi kan, time2 umur camnila bdk2 plg absorb info tau x?otak still berkembang...so..teruskan usaha anda heheh

eju

yeap..ade 1 minggu lagi cuti, nak ajar dia byk2..hahah

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino