My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

umar=my ricardo kaka
dia hensem gile!

kulit putih melepak, rambut brownish black, tinggi pulak tu, pandai main bola, sbijik macam kaka ac milan! dah la rajin study, banyak hafal surah Al-Quran, pandai main badminton jugak. tapi 1 je.. die ni manja sangat ;)

dia ade panggilan manja untuk aku.
"BUCU"


hahahah.. die tu, xlain xbukan, anak along aku, umar bin hafizi.. umur 5 tahun.. aritu die ade perlawanan bola sepak antara tadika.. rajin betul practise. slalu ajak atuk ngan abah dia main bola. bila aku join je, die kata, "perempuan mane boleh main bola!". hahahahah.. keletah betul budak ni.

tapi, cikgu die suruh die jd keeper je. aiseh. apelaaaa cikgu die tuh. pastu 1st game, die jadi reserve je. haram die terer. mase budak 1st game tu jadi keeper, banyak bola terlepas masuk goal. mase umar main, banyak kali umar dapat tgkap. ade skali je terlepas, tu pon sebab bola tu disepak oleh budak saiz besar gedabak mcm budak darjah 2.


umar yg paling tinggi, pakai cap tu.

umar sempat posing.

dah besar nnti mesti die ramai peminat. full package r budak nih. muke ensem, pandai, soleh. mak die pandai didik die dgn didikan agama. abah die lak rajin suruh die belajar, control die dr asyik tgk kartun. hahah.

time die tidur umah nenek die, mesti die ajak aku main "mak, mak, mak, mak nak pergi pasar malam, mak nak beli baju warna apakah?". pastu aku akan sentiasa jawab "warna merah". hahah kengkadang malaz nak layan die main. lol

ensem kan?
8 pendapat bernas:

mak oi budak tadika main bola pintu gol cam kat stadium

eju

hahahh taw xpe. tp umar terer =D

encemnye bdk ni mcm eju ekeke =)

besar nya dia!

muke dia mcm samer nasri..
muke aku yg macam kaka.. aiseh guanner ni?

xD

muke aiman mcm kaka?
haha.
tlg jgn bg aku tgelak lah.
eju!!!
ensem la umar tuhh..
tp eju tetap di hati.
=D

wah bagusnya..
da pandai hafal quran..
ni nak ngorat nih..=p

eju

fadh> tgk la sape maksu die... B)

ayne> kan! dulu ms kite form 1, die baru je lahir. hahah

aiman> muke ko cam jessica alba la aiman. hahahahaha

fawh> hahah fawh setia ngan eju ;)

tipah> ok eju rekemen amani kat die k ;)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino