My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

aku mmg ensem B)
award dari areefah, eida, myra, iza, eyi, pene, amani
-------------------------------------------------------------------ramai cakap aku ensem mase bg award ni. nak wat camne, dah org puji... malu la ni =")

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..
2. Nyatakan 1 fakta menarik tentang pemberi award ini..


  • AREEFAH- kiut btul la budak ni. picit pipi kang
  • EIDA- aku rase die nih sopan santun, ayu, versi PMT (pompuan mlayu last)
  • MYRA- sanggup tolong aku diwaktu aku memerlukan.thanx, bebeh!!
  • IZA- eeeeee comelnye ini budak
  • EYI- nak jadi aeronautical engineer. cool gle ouh
  • PENE- kecek klate meme pekat gilo
  • AMANI- nak jadi pakar orthodontik. smoge bjaya!

3. Setiap blogger mesti menyatakan 3 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

  • 1. ensem
  • 2. anak dara sejati (ramai salah paham ingat aku lelaki. hohoh)
  • 3. suke makan keju

4. Anda perlu memilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka

sume orang cam da dapat je..sape yg belum, sile amek.



awards dari kakak yg gedik, hazieyati
----------------------------------------------------
1.nyatakan 3 sebab nape bangga jadik pompuan

  • leh guna lipstick, eye shadow, blusher, mascara, eye liner, lip liner, concealer, compact powder, ape lg eik. sume barangan make-up
  • sbb xyah risau pasal duit.
  • sebab banyak pilihan baju yg chantek2..

2.pass award nih kat pompuan chantek

bihah, myra, iza, amani, eida, kyna, fawh, jaein, pqah, ripah, arina, ayne, fa, kiko, sape lagi ek. sume org pompuan, sile amek.


anugerahkan award ni kat org yg mesra & berinspirasi

khairi nairfan, arc, bihah, feeq, myra, wany, ripah, iza, death, selamat, fa, mira, afiq, eyi, pene, eida, pqah, fawh, kyna, safwan,aiman, amirfazwan, amyny, syeraazmi, amani


sebenarnye, aku memandai je tukar rules. cth: dari 10 fakta jadi 3 fakta. malaz deyh nak wat byk2..hehehehehehehe

3 pendapat bernas:

tajuk:aku memang hensem..

memang xble blaa laa eju..
hahahaahah~

eju!!!!
thanks for da awards...huaaa sayang eju!!!

tengkiu3..!!!
aku pompuan chentek ke??
alamak perasan la pulak..
ngeh3..

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino