My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

my babies =)
walaupon bukan aku yg melahirkan diorg, tp aku dah anggap diorg mcm babies aku sendiri.. cewahhh, cam ape je. diorang tu hamster2 aku la.. x lain, xbukan;

Justin Tembamlake
& Miley Kurus


aku risau sebenarnye ni.. next month aku da kene pegi sambung blajar dah.. x konfem lg matrik/u/intec, tp yg penting, mungkin aku tpaksa tinggalkan justin & miley. klu nak bawak, leceh pulak. tapi diorg tu bukan boleh dgn orang lain. mesti digigitnye. dgn aku je diorg x gigit. gigi tajam cam jarum lak tu.. huhuh cmne laaa aku nak tinggalkan diorg nnti..haih..

tengok la tu. kiut btul.. xsmpai hati aku nak tinggalkan... ='(

MILEY KURUS:
kengkadang aku panik tgk die tido cmni. ingatkan da innalillah. tp tgk perut kembang kempis,, cheh, idup lagi la tu.hahaha

budak ni nak lari gi mane haaaa?

suke tgk die berdiri.. nmpak cun cam miley cyrus..hohohoh

JUSTIN TEMBAMLAKE:
justin ni jinak sket. leh pegang2.. ensem kan die?

dah sronok duduk kat luar, da xenjoy duduk dlm sangkar da. tu yg gigit2 besi tuh.

aku ingatkan perut dia da stuck kat situ sbb gemok sgt td. rupenye membuta. hahahahah apela justin ni =D

aww, man... i'm gonna miss them ='(

8 pendapat bernas:

duh..
justin ko hensem gak...
kakak aq ade gak bela menatang nie dulu...
tp susah dowh...kene slalu ganti serbuk tu...
last2 mati...

huahuahua

comeynyer eju...
hihiihih..
kyna suker... =)

waa comeynye..!! ehehe.

dlu incek liquid ade bela tp sekor2 kiok.!! uhu sedey jek. =X

cumel2...
cm terasa aku lak~

eju

amirF> mmg leceh pon. huhuh.. life span die mmg 3 tahun je. ='(

kyna> comeynyer eju? uhuk2 timekasih la puji eju comell.. hahaha!!

liquid> huhuh harap2 hamster eju pjg umur

aripah> erk... tidak2 hahaha

wey wey.
haha.
gile ganas justin tu tdo.
haha.
ingtkn tersekat.

pasangan yg ideal... cheese n ...

eju

fawh> taw xpe.hahahahhaha

eyi> hahahahha bengong

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino