My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

kalah bet.....
arini ym aku busy. tetibe je ramai tol yg ym aku. hohohohoh.. sume gara2 kalah bet ngan eyi.. klantan menang ngan negeri9 2-1 dalam bola sepak.... aiseh... jd, sebagai simbol kekalahan, aku kene tulis 'eyi ensem' atas ym. ramai daaaa org salah paham. penat aku explain 1-1... jd kpd sume di luar sana, jgn slh paham. hohoh. dah la sminggu bturut-turut. hadooooooi.

syok la ko eik, eyi?

8 pendapat bernas:

hahaaaa....

same like me....
hahaaa..

hahahahahahahahahahahahaha dan ha lagiiii....
bangganya akuu.. huhuhu

eju

niena> senasibkah?

eyi> gelak sakan mung eik? huhuhu

hahahhaa.
sian eju.

sian eju terpaksa menipu..
eyi sangat kejam..
membiarkan eju menipu~

hmm..
bru aq tau...haha

tp aq x suspek ko bkn2 kn...

baik x aq?

hahaha

yerp eju senasib...
ari2 kalah bet chelsea lwn liverpool..
xpasal2 kena pakai bju liverpool n tmpal sticker liverpool kt kereta selama sebulan..

kena gelak ngn member2 tau...

sedih2..

npe kite yg comey sentiasa dizalimi
hahahahaaa..

eju

fa> aritu ckp padan muke. hahahahah.. =))

ripah> aku tpaksa...huhuh

amir> baik siot ko! hahaha

niena> huhu ksiannye.. xpe2, kte ber2 mmg comel.hahaha

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino