My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

Dunia Eju
pada 24 april 2009,
bersamaan 28 Rabiul akhir 1430,
tepat pukul 1.31 pm

BLOG EJU DIBERI NAFAS BARU

hohoh.
okey x template baru ni?
tajuk pon baru jugak.
Dunia Eju.
sebab...
mulai ari Jumaat yg mulia ni,
aku nak memperbaiki diri jadi eju yg lebih baik. =D

sbb aku sedar yg,
the world is mean.....
so i have to be strong!!
yeahhhh!!!

okey x template baru ni? x rase sesak ke?


6 pendapat bernas:

wah3.
ensem2!
XDD

eju

tengkiu!=D

hah elok ler tuu... jadilah yg lebih baik walaupun ko jahat... hahahaha

template cun!

eju

eyi> huhuh..aku jahat ke? =(

wanie> thx!

This comment has been removed by the author.

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino