My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

doktor-doktor ensem
alhamdulillah, makcik aku da makin sihat & da kluar hospital.. dr ahad lepas smpai smalam, aku ngan mak abah bermalam kat umah alang kat rawang.. ulang alik ke hospital selayang, dalam 1 jam perjalanan.. stiap hari, masak lebih skit utk anak2 makcik.. & aku dpt keje sambilan tanpa gaji, iaitu keje jadi babysitter.. babysit anak makcik yg umur 4 tahun bnama fatihah!! she's soooooooooooo cute! die nak ngan aku je, dgn mak, die masam je. hahahah..

she's soooo cute, kan? :


eh, aku da lari dari tajuk utama., doktor2 ensem!! hahahahaha.. masa mlawat makcik pd hari kedua, pesakit kat depan katil makcik dikelilingi sekumpulan pelajar medic 3rd year dr uitm.. bakal2 doktor la kan. ade 3 laki, 6 pompuan... omg omg omg... 3-3 lelaki tu sgt sgt sgt sgt sgt sgt ensem!!!! mmg smpai tahap kehenseman kaka ac milan!! hahaha.. klu diberi markah kehenseman dr 1 hingga 10, aku bagi markah 8.99.. sume putih melepak!! fuhhh just my type, man! hahaha.. bukan aku sorang je yg rasa diorg ensem. mak aku pon rase diorg ensem!!

balik tu, aku & mak aku berborak.. mak ckp 'lawa budak2 laki yg blajar tu'. hahahha!! mak aku suke guna pkataan 'lawa' instead of 'hensem'.


pastu, aku terfikir. bilangan plajar medic pompuan, 2 kali gnda pelajar medic laki2. mesti pompuan2 tu, ade yg bgaduh sbb laki.. mak komen; 'mestila... adat manusia.'. huhuhuh.. seb baik la aku x pilih medic. hahaha!! xde kaitan!!

9 pendapat bernas:

biase r doc2 mmg hensem.. wahaha..

tackle la sorg eju weyh..:p

weyh.
haha.
btol3.
salu kalo aku gi hospital p0n msti jumpe doc2 intern yg ensem2.
awhh.

haha.. kalau doc muka menakutkan mesti lari pesakit..

hehe

doctor2 ngan misi pompuan x lawa ker???? hehehe...

geram aku tngok pipi budak tuhhh

hadi> ececeh..nak ckp diri dia r tu! hahahaha

red> kang marah doktor2 pompuan kat situ kang! huhuh

fawh> kan kan!

aiman> btul gak eh...hahahaha!!

peace> lawa.. errr aku xpandai menilai kelawaan. cume bijak menilai kehenseman. haha!

la...mak kita pon gune 'lawa' doh. rase2 sbb 'hensem' tu org muda je kot gune. kahkah

ha btw aparra takde gambar. buat2 nak type sms jela! ahahahaah

doktor ensem ke duit doktor ensem?
LOL
acah saje..
:p

eju

arina> tula pasal.. mungkin pkataan org dulu2 mmg 'lawa' kot..

laaa, arina! x terfikir lak nak tgkap gambar..huhuh.. aiseh!

wanie> 2-2 pon hensem.. hahahaha

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino