My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

sbb spm, jariku berdarah!
cheh. tajuk cam tragis gile ah..hahaha.. kisahnye sbenarnye camni.., aku tengah potong bawang kat dapur, pastu, abah datang lepak kat dapur, borak2 sikit pasal spm results. abah kate die berdebar nak tau results aku. aku lagila, makin berdebar sey!!

pastu, mule la berangan sal result spm. pastu, dush!! (xde bunyik pon actually) aku terpotong jari aku...jari aku pon berdarah.. banyak doh, melimpah-limpah. sbenarnye xde la sakit sgt. tp pas tengok darah, trus 1 badan trase lemah. pastu, aku terpikir

konfem aku xleh jadi doctor.

bile tgk darah je aku rase sakit wlaupun xsakit. sori kpd abah yg btul2 nak sorang drpd 5 anak die jd doctor. (& aku anak last. dah xde harapan dah la) nway, pastu aku pon amek plaster, lekat kat jari nih.. pastu mak sambung keje potong bawang aku yg xsiap tadi. pastu muke mak berkerut, tengok ade darah kat bawang

ade jugak yg jadi raja bersiung ni karang

ngahahaha. lawak sey mak. dgn ekspresi mukenye, buat aku tergelak. ni ha, tgk ah jari telunjuk aku tuh. hahahahha xdela kronik sgt do..hahahaha



ps : hariz, anak buah aku umur 1 tahun lebey pon bdarah sikit jari die sbb kene gigit hamster aku (miley)
2 pendapat bernas:

lawa jari kak? panjang, runcing lak tu..x macam kite punye, gemok. susah carik cincin wooo T.T

eju

tp dah berparut la. hahahah

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino